Rejestracja

Nowe hasło można wygenerować tutaj

Nie. Można dokonać zakupów bez rejestracji, a także wysłać zamówienie drogą mailową.

Rejestrację należy rozpocząć tutaj podając swój adres e-mailowy

Zamówienia

W opisie każdego produktu umieszczona jest informacja o terminie realizacji. Zdarza się, że termin realizacji wydłuża się z powodu przerw świątecznych lub produkcyjnych. Klienci są informowani o takich sytuacjach. Termin realizacji liczy się od dnia zaksięgowania całej kwoty na koncie bankowym lub poprzez PayU

Jeśli zaliczka nie została jeszcze zaksięgowana Klient może wprowadzić ewentualne zmiany. W późniejszym terminie zmiany należy konsultować z doradcą.

Płatności

  • przelew na konto (warunkiem realizacji zamówienia jest wpłata całkowitej kwoty zamówienia lub 30% jego wartości, które konieczne jest do uruchomienia zamówienia) Pozostałą kwotę należy zapłacić gotówką/kartą płatniczą przy odbiorze lub przelewem przed dostawą.
  • przedpłata całości kwoty za pośrednictwem usługi PayU (szybkie przelewy, płatność kartą płatniczą, Blik lub raty PayU)
  • system ratalny "eRaty" Santander
  • płatność za pobraniem (dodatkowa opłata w wysokości 30 zł)

Numer konta to: 08 1240 5598 1111 0010 9861 5237 (PEKAO S.A.)

Tak. Zakupy w naszym sklepie można sfinansować kredytem. Współpracujemy z bankiem Santander i firmą PayU. Zakup na raty można zrealizować bez wychodzenia z domu.

Reklamacje

Po stwierdzeniu ewentualnych wad lub uszkodzeń należy skontaktować się z obsługą sklepu. Reklamacje należy przez portal reklamacje.umebluje.pl W wiadomości należy zawrzeć krótką informację opisującą szkodę oraz zdjęcia wady. Obsługa sklepu skontaktuje się z Klientem.

To absolutny mit! Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie i nie pozostawiamy Go w sytuacji problemowej. Dla naszych pracowników liczy się przede wszystkim dobro i zadowolenie Klienta. Wszystkie zasadne reklamacje są rozpatrywane pozytywnie, a nasi pracownicy monitorują je aż do finalnej naprawy

Jeżeli opakowanie towaru nie wskazuje na ewentualne uszkodzenia nie ma konieczności otwierania towaru przy kurierze. Klient ma kilka dnia na sprawdzenie i zgłoszenie ewentualnych usterek.

Jeśli jednak opakowania zewnętrzne okażą się rażąco uszkodzone należy sprawdzić towar lub zrobić zdjęcia uszkodzeń i spisać z kurierem protokół uszkodzenia towaru.

Klient nie ma obowiązku odbioru uszkodzonego towaru. W takiej sytuacji należy skontaktować się z obsługą sklepu.