Pracujemy bez zmian. Zostań w domu i kup meble z dostawą pod drzwi!

Umebluje.pl

Pracujemy bez zmian. Zostań w domu i kup meble z dostawą pod drzwi!

Szanowni Klienci,

W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemiologicznego na terenie Polski spowodowanego rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 uprzejmie informujemy, że ze względu na dbałość o zdrowie i życie nas wszystkich oferowana przez nas usługa transportowa od dnia 17 marca 2020 r. do odwołania, będzie świadczona w ograniczonym zakresie, ze zredukowaniem do minimum kontaktu osobistego oraz możliwości zakażenia.

Usługa ta obecnie będzie polegała wyłącznie na dostawie towaru „pod drzwi”, skąd - już po oddaleniu się dostawców na bezpieczną odległość - będziecie Państwo mogli sami wnieść do pomieszczenia dostarczany towar.

Prosimy o wyrozumiałość i deklarujemy, że po ustaniu zagrożenia powrócimy do świadczenia usługi transportowej w pierwotnym zakresie.

Rejestracja

1. Co zrobić gdy zapomniałem hasła?

Nowe hasło można wygenerować tutaj

2. Czy rejestracja na Państwa stronie jest konieczna, aby móc dokonać zakupów?

Nie. Można dokonać zakupów bez rejestracji, a także wysłać zamówienie drogą mailową.

3. Jak zarejestrować się na Państwa stronie?

Rejestrację należy rozpocząć tutaj podając swój adres e-mailowy

Zamówienia

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

W opisie każdego produktu umieszczona jest informacja o terminie realizacji. Zdarza się, że termin realizacji wydłuża się z powodu przerw świątecznych lub produkcyjnych. Klienci są informowani o takich sytuacjach. Termin realizacji liczy się od dnia zaksięgowania całej kwoty na koncie bankowym lub poprzez PayU

2. Czy do wysłanego zamówienia mogę wprowadzić zmiany?

Jeśli zaliczka nie została jeszcze zaksięgowana Klient może wprowadzić ewentualne zmiany. W późniejszym terminie zmiany należy konsultować z doradcą.

3. Czy po złożonym przeze mnie zamówieniu ktoś z Państwa sklepu zadzwoni z potwierdzeniem?

Oczywiście! Żadne z zamówień nie jest realizowane bez uprzedniej rozmowy telefonicznej. Do naszych Klientów podchodzimy bardzo indywidualnie. Po złożonym zamówieniu nasz doradca skontaktuje się z Państwem, aby omówić szczegóły i poinformować o warunkach przebiegu zamówienia.

Płatności

1. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

- przelew na konto
(warunkiem realizacji zamówienia jest wpłata całkowitej kwoty zamówienia lub 30% jego wartości, które konieczne jest do uruchomienia zamówienia) Pozostałą kwotę należy zapłacić gotówką/kartą płatniczą przy odbiorze lub przelewem przed dostawą.
- przedpłata całości kwoty za pośrednictwem usługi PayU (szybkie przelewy, płatność kartą płatniczą, Blik lub raty PayU)
- system ratalny "eRaty" Santander

2. Na jaki numer konta mogę przelać pieniądze?

Pieniądze proszę przelać dopiero w momencie otrzymania faktury zaliczkowej.
Numer konta to: 08 1240 5598 1111 0010 9861 5237 (PEKAO S.A.)

3. Czy posiadacie Państwo w swojej ofercie raty ?

Tak. Zakupy w naszym sklepie można sfinansować kredytem. Współpracujemy z bankiem Santander i firmą PayU. Zakup na raty można zrealizować bez wychodzenia z domu.

Reklamacje

1. Co zrobić kiedy zakupiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Po stwierdzeniu ewentualnych wad lub uszkodzeń należy skontaktować się z obsługą sklepu. Reklamacje należy przez portal reklamacje.umebluje.pl W wiadomości należy zawrzeć krótką informację opisującą szkodę oraz zdjęcia wady. Obsługa sklepu skontaktuje się z Klientem.

2. Czy prawdą jest, że towar zakupiony w Internecie jest trudno zareklamować? Czy nie pozostawiacie Państwo klienta samego z problemem ewentualnych uszkodzeń?

To absolutny mit! Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie i nie pozostawiamy Go w sytuacji problemowej. Dla naszych pracowników liczy się przede wszystkim dobro i zadowolenie Klienta. Wszystkie zasadne reklamacje są rozpatrywane pozytywnie, a nasi pracownicy monitorują je aż do finalnej naprawy

3. Czy towar muszę sprawdzić i otworzyć przy kurierze?

Jeżeli opakowanie towaru nie wskazuje na ewentualne uszkodzenia nie ma konieczności otwierania towaru przy kurierze. Klient ma kilka dnia na sprawdzenie i zgłoszenie ewentualnych usterek.

Jeśli jednak opakowania zewnętrzne okażą się rażąco uszkodzone należy sprawdzić towar lub zrobić zdjęcia uszkodzeń i spisać z kurierem protokół uszkodzenia towaru.

4. Co zrobić kiedy kurier nalega abym odebrał ewidentnie uszkodzona przesyłkę?

Klient nie ma obowiązku odbioru uszkodzonego towaru. W takiej sytuacji należy skontaktować się z obsługą sklepu.

Porównaj (0 Produkty) Moja lista życzeń
Zaloguj się
Zaloguj się

Twój koszyk

Brak produktów w koszyku