Na co dzień dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Czasem jednak są rzeczy, na które nie mamy bezpośredniego wpływu Sprawdź jak złożyć reklamację.

Otrzymane meble mają wady fabryczne, bądź zostały uszkodzone w transporcie?
Nie martw się, zrobimy wszystko, żeby jak najszybciej to naprawić.

Proces reklamacyjny zaczyna się od wypełnienia i wysłania przez klienta formularza poprzez specjalnie stworzony do tego panel, który znajdziesz pod przyciskiem -->>  Zgłoś reklamację 

Po zgłoszeniu nasz Dział Reklamacji rozpatrzy Twoje zgłoszenie i rozpocznie odpowiednią procedurę.

Wadliwe meble przekazane zostaną przez nas bezpośrednio do producenta, który usunie usterkę najszybciej, jak to będzie możliwe. W ciągu 14 dni poinformujemy Cię, o przebiegu reklamacji telefonicznie, lub wiadomości mailowej, którą wyślemy na podany przez Ciebie w formularzu adres.

Nasz dział reklamacji pracuje od poniedziałku do piątku od godziny 8 do 16. Masz pytania dotyczące reklamacji? Skontaktuj się z nami pod adresem reklamacje@umebluje.pl

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna!

Nie jesteś zadowolony z przebiegu realizacji zamówienia w umebluje.pl lub masz jakieś inne uwagi? Poinformuj nas o tym, cenimy sobie Twoje zdanie, które wpływa na poprawę obsługi w naszym sklepie. Staramy się dla Ciebie!