Reklamacja? - to bardzo proste!

Na co dzień dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Czasem jednak są rzeczy, na które nie mamy bezpośredniego wpływu Sprawdź jak złożyć reklamację.

Otrzymane meble mają wady fabryczne, bądź zostały uszkodzone w transporcie?

Nie martw się, zrobimy wszystko, żeby jak najszybciej to naprawić. W celu złożenia reklamacji musisz być zalogowany w Panelu Klienta. Jeżeli dokonywałeś zakupu jako niezalogowany Klieny wystarczy, że zarejestrujesz się na ten sam adres mailowy, na który składałeś zamówienie. Następnie dopisze Ci się do konta historia Twoich zamówień.

Należy wówczas przejść do sekcji "Reklamacje", gdzie w prosty sposób  złożysz reklamacje do wybranego zamówienia, uzupełniając pola we wniosku.

Nasz dział reklamacji pracuje od poniedziałku do piątku od godziny 8 do 16. Masz pytania dotyczące reklamacji? Skontaktuj się z nami pod adresem reklamacje@umebluje.pl

Dołożymy wszelkich starań by pomóc w pomóc w procesie reklamacji produktu. Zależy nam na satysfakcji każdego Klienta, by meble w Twoim domu cieszyły Cię jak najdłużej!

Z nami nie musisz bać się reklamacji, sprawdź nasze opinie ! :)

Loading...