Częste pytania

Rejestracja nie jest konieczna, więc możesz śmiało dokonać zakupu jako Gość. Niemniej jednak zawsze zachęcamy do założenia konta. Daje to wiele korzyści takich jak śledzenie zamówienia, czy bieżące informacje o promocjach a nawet dodatkowe kody rabatowe!

Nasze produkty mają różne terminy realizacji. Na kartach produktu znajdziesz wszystkie niezbędne informacje zarówno o terminach jak i kosztach transportu.

W tej sprawie niezwłocznie skontaktuj się z Działem Sprzedaży. Postaramy się Ci pomóc.

Wszystkie dostępne formy płatności znajdziesz w zakładce Płatności.

U nas narożnika określamy patrząc na mebel na wprost - jeżeli otomana ( popularna “leżanka”) znajduję się po lewej stronie jest to narożnik lewy i analogicznie jeśli jest po prawej stronie mebel jest prawy.

Zawsze staramy się, by nasze zdjęcia jak najlepiej oddawały wygląd mebla w rzeczywistości, jednakże kolor może delikatnie różnić z takich przyczyn jak chociażby ustawienia monitora i padające światło. W celu uniknięcia takiego prawdopodobieństwa Klienci zawsze mogą skorzystać z opcji darmowej wysyłki próbek tkanin do wybranego paczkomatu.

Zgłoś nam niezwłocznie reklamacje przez panel Klienta, opisując, który element został uszkodzony oraz dołączając zdjęcia i  numer faktury.

Zdecydowanie nie. Staramy się pomóc na każdym etapie reklamacji oraz pozostajemy z Tobą w regularnym kontakcie telefonicznym.

Nie masz takiego obowiązku i nie wpływa to na późniejsze rozpatrzenie reklamacji.

Zawsze możesz odmówić przyjęcia przesyłki, bądź skontaktować się z naszym Działem Sprzedaży.

Masz prawo zwrotu w ciągu 30 dni zakupionych w sklepie meblibez podania  przyczyny odsyłając je na adres naszej firmy na swój koszt. Wyjatkiem są produkty, które personalizujesz według indywidualnych upodobań tj. np narożniki, gdzie Klient wybiera stronę narożnika, obicie itd., wówczas te produkty nie podlegają zwrotom.

Jeżeli wybierzesz formę płatności przelew standardowy, środki należy przelać na  numer konta:

Meblolux Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 40
13-200 Działdowo 
Pekao S.A. 08 1240 5598 1111 0010 9861 5237
SWIFT: PKOPPLPW IBAN: PL 

Tak każdy nasz produkt posiada minimum dwuletnią gwarancję.

W przypadku płatności przy odbiorze realizację zamówienia zaczynamy kolejnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia, natomiast w przypadku wyboru płatności zaliczki, lub całej kwoty z góry rozpoczynamy realizację zamówienia w momencie zaksięgowania środków na koncie. O dokładnym momencie wszędzia postępu realizacji zamówienia będziemy informować Cię statusami przychodzącymi w wiadomości mailowej.

Loading...